woensdag 13 september 2017

B is voor...bruiloft

Hallo Allemaal,
Even weer tijd voor een blogpost. Niet veel tijd want we vertrekken zo richting Diever waar we uit eten gaan en naar een uitvoering van Shakespear in het openluchttheater. Zo gaaf!! Twee jaar niet geweest dus nodig tijd. (We gingen 20 jaar elk jaar).
En het lijkt droog te worden!!! Blij!!!
Jullie horen nog wel even hoe het was.
Nu kan ik jullie twee kaartjes laten zien. Een gezellig kinderkaartje met de ondeugende aapjes.
En voor de egel een kaart met een B. Twintig jaar geleden was het een Bijzondere dag. De Bruiloft van onze Beste vrienden. Ze vieren het alleen met hun gezin dus er gaat een kaart heen met twee gezellige Busjes.  Ook wel een keer leuk om voor deze gelegenheid ze wit te laten. Inspiratie kreeg ik van Gerdine, bedankt!! Ik was haar even uit het oog verloren maar na een bezoekje bij haar heb ik veel leuke ideetjes opgedaan.
Het zwart witte papier is van MD en komt bij de Egel vandaan, daar moest ik natuurlijk even wat mee doen. Het is zo'n gaaf blokje. Waarschijnlijk zullen jullie er nog veel mee zien.

En dit wilde ik al zo lang... Een PEG board. Eindelijk vond ik het bij de G*mma.
Het is een gewone bedbodem die ik daar in 4 stukken heb laten zagen. 
En toen lekker verven. Een mooi resultaat gekregen met een verfroller. Het ene bakje is een kruidenrekje van Ikea en de rechter had ik al en komt er ook vandaan. 
Nu heb nog drie PEG boards over en die zullen binnenkort hun plekje nog wel vinden op de kinderkamers. Met boekjes en knuffels in de rekjes.
En de kleine wasknijpertjes bewerkte ik zelf met embossingpoeder. Zo'n leuk effect. Ook leuk om bij een cadeautje in te doen.
Fijne week en leuk dat je weer even hier was. Helaas nu geen tijd om bij jullie langs te komen. Ik hoop binnenkort!!
Groeten van Femminde

10 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Heel mooi de hartjes folder achter de busjes en de aapjes blijven ook zo vrolijk!!! Je gaat een gezellige avond tegemoet en ik duim voor droog weer!! En zo lekker creatief met je PEG board...wat handig!!!! Veel plezier straks hè!!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes heb je gemaakt Femminde,heel veel plezier vanavond.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Femminde....en wat gaaf je PEG board!
    Heel veel plezier vanavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze 2 kaartje Femminde...zeker het kinderkaartje is zo schattig met het aapje erop..
    Ook je PEG board is heel mooi en super handig...
    Je zal al wel aan genieten zijn van je uitje...en anders nog veel plezier

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde, wat leuk naar Diever! Altijd bijzonder een openluchttheater.
    Ik hoop dat het droog bleef en dat jullie genoten hebben.
    Je kaart met de busjes is echt super! Heel erg leuk bedacht. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    De aapjes kaart is ook top. Ik heb hem ook, die stans, ligt hier nog te wachten.
    Die PEG borden (ik ken peg alleen uit de zorg ;-)) zien er leuk uit! Grappig idee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een paar superleuke kaarten heb je gemaakt Femminde. En top idee zo met die busjes. Prachtig is ook je PEG board, die heeft vast een leuk plekje in je hobbyzolder. Fijne week!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke creaties! Zo'n bord is leuk, ook voor de kinderen. Daar zullen de meiden vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Femminde,
    Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt afgelopen tijd.
    Dat PEGbord vind ik ook echt super!!
    En die knijpertjes! TOP!
    Lieve groet en fijn weekend.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Letter B' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Wat een gezellig board, en de wasknijpers zijn ook al zo leuk !
    Mooie kaartjes, erg vrolijk ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "41 Letter B" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen