dinsdag 22 augustus 2017

Pakjes

Hallo Allemaal,
Even tijd voor een berichtje voor jullie. Alles goed?? Hier hebben de scholen nog bijna 2 weken vakantie en veel familie/ kennissen zijn weg. Wij maken hier ook een gezellige boel van. De tent staat in de achtertuin. Voor de kids een feestje en wij werken tussendoor gewoon verder. Wij lossen elkaar de komende weken af. Vandaag werkt manlief en komt hij even eten en gaat dan door naar het bloemencorso waar ze met de muziek optreden. Wordt een lange dag.
Omdat er weinig tijd is vanavond eten we pannenkoeken. En ook een beetje omdat schoonmoeder/oma jarig is maar die is op vakantie. In het pakje wat wij haar meegaven zit oa. deze kaart.
Weer heel anders zo dan die met de koe maar het is hetzelfde modelletje. Jammer dat ik ze niet andersom heb geplaatst dan had de koe mee kunnen doen bij de Egel. Heel vaak overkomt het mij dat ik wat plaats en er daar een paar dagen later een challenge van  is. Ik kan dan nog weer wat maken natuurlijk maar vaak is het vorige dan mooier geworden vind ik zelf.
Ook nog een CAS kaartje met dezelfde stempels....
Hier klaar met de dingen die ik vandaag wilde schoonmaken/ opruimen. Ik ben net door een stapel oude uitgeraderde patronen heen en oude knippies etc. Wat een rommel kan een mens bewaren. Ik had nog nooit wat weggedaan en ik begon 30 jaar geleden achter de naaimachine duss..
Maar sommige patronen blijken ook na jaren favorietjes en zitten nu netjes geordend. Misschien wordt het nog wel een keer wat hier. En nu maar niet met nieuwe hobbies beginnen.
Fijne week!!! Ik hoop nog even een begin te maken bij een blogrondje bij jullie.

Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaart voor je schoonmoeder, wat leuk dat je deze verrassing mee hebt gegeven op vakantie. Ook je CAS kaartje is super. Geniet vanavond van de pannenkoeken. Geeft toch een lekker gevoel die opruimactie, en favorieten heb je bij elke hobby denk ik. Voor jou ook een fijne week!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n mooi kaartje Femminde,ik ben al een jaar aan het opruimen iedere dag een beetje.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat supermooi gemaakt femminde!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat de challenges betreft kunnen we elkaar een hand geven Femminde, dat lijk ik ook altijd te hebben, hihi Ik vind je kaarten met kadootjes erop ook heel erg mooidie Karin Joan kan er wat van, hele leuke stempelset is dit! Ik hoop dat je nog wat kan genieten van het mooie weer tussen het werken door en van je meissies en man natuurlijk! Soms hard nodig om de boel weer eens uit te zoeken en te ordenen hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eh..... dan ben je vroeg begonnen met naaien aan de naaimachine! Ik naaide hele garderobes voor de Barbies, met de hand....het naaien met de naaimachine kwam pas echt op gang toen ik kinderen kreeg.
    Je kaartjes zijn trouwens weer heel erg leuk.
    Voor je schoonmoeder, maar ook de andere.
    En ja, dat was jammer van die koe. Maar misschien kun je nog wat anders verzinnen??
    Goetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten laat je ons weer zien. Mooi modelletje de eerste.
    Het naaien zat er hier ook al vroeg in. Als heel klein meisje al met de oude handnaaimachine van oma poppenkleertjes maken. Mooie herinneringen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je kaartjes. Naaien is leuk.
    Ik heb een hele map met basispatronen. Wat ik echt niet mooi vind doe ik ook weg, je kan niet alles verzamelen. Veel plezier xxx

    BeantwoordenVerwijderen