woensdag 30 augustus 2017

KKT en Aloha strand






Hallo Allemaal,

Eindelijk ook nog weer even een berichtje van mij. Op dit moment komen er niet heel veel dingen uit mijn handen. Druk met van alles. Topdrukte op het werk omdat veel collega's nog vakantie hebben en dat gaat nog wel even door. En deze week ook feestweek hier in de stad. Super gezellig allemaal. Versierde straten, kindermiddag in de straat met een springkussen, optocht en kermis.
Maar in de 1e week na de oproep van Martina voor het KKT had ik nog wel tijd om wat te maken. De inspiratiefoto zie je bovenaan. Ik had hem graag wat lager geplaatst maar dat krijg ik even niet voor elkaar.
Dit is de stempelkaart geworden. Ik gebruikte naast het zwart drie kleuren van PTI:
Hawaiian Shores, Terracotta Tile en Tropicol teal. De lichte terracotta streepjes er tussen zijn gemaakt toen ik al een keertje gestempeld had.
En verder nog een paar bendies in tropische sferen. Leuk voor een mannenverjaardag.
Surfbenodigdheden en palmbomen komen uit China. Echt super combi bij het VW busje vind ik zelf.

Leuk dat je weer even langs kwam. Ik hoop ook binnenkort bij je langs te komen maar ik weet niet of het deze week allemaal gaat lukken ivm een volle agenda.
Morgen hoop ik jullie nog wel een easel te laten zien voor de challenge van de Egel.
Fijne dag!!!

Groeten van Femminde

26 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaartjes zijn het geworden ! helemaal zomerse toppertjes ! nog veel succes met de drukte, hier is het deze week allemaal al begonnen...
    Fijn dat je er weer bij was deze maand,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk, druk zo te lezen. Nou hier komt er weer wat rust in huis.
    Je kaarten zijn prachtig. Heerlijk zomers netals gisteren hier.
    Zou de zomer voorbij zijn?
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtige zomerse kaartjes gemaakt Femminde.....schitterend allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een toffe kaarten. Het papier samen met het VW busje, surfplanken en de palmbomen maken er een tropisch sfeertje van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gevoel van de inspiratiekaart heb je prima weergegeven, superleuke kaarten Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaartjes, gaaf met de VW bus, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3x BINGO Femminde, ik vind ze eeeeeenig!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaartjes Femminde! En wat leuk dat die surfspullen inderdaad zo goed met het volkswagenbusje combineren!
    Sterkte met de drukte!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke serie heb je gemaakt Femminde. Het doet me echt denken aan het strandleven. Gezellige week nog gewenst in jullie dorp. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De achterblijvers hebben het zwaar te verduren hè Fem door de vakantiegangers, hihi En wat heb je leuke palmbomen en surfplankjes gekocht, ze passen heel erg mooi bij de VW bus...geeft een heerlijk vakantie sfeertje! Het zijn weer toppers om te zien!! Veel plezier met de feestelijkheden en hoop dat het niet te veel regent!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie zomerse kaartjes zijn het geworden in deze KKT kleurtjes Femminde...vooral de 2 onderste zijn een geweldig leuk modelletje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig geweest. Leuke zomerse kaarten.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, ik vind je kaartje zooo cool! Echt heel gaaf gemaakt, alledrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaarten, heerlijk mooie zomerse tafereeltjes!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Femminde,

    Welkom in het KKT!
    Wat een leuke set kaartjes maakte je in de kleuren van deze maand.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Drie hele mooie zomerse kaarten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Femminde,
    Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt. Heel leuk inderdaad die surfbenodigdheden bij het vw busje.
    Enne de easelkaart is bij Knutesle en Kadootjes. Bij de Egel gaat het om het thema boerderij 😉
    Heb ik je verwarring gebracht met mijn dubbele voorbeeldkaart?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi gemaakt in de KKT kleuren.

    Groetjes Nelly.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze super leuk. En de kinderen ook, die over mijn schouder meekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat een leuke kaartjes! Lekker zomers, helemaal top! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik sluit mij bij Linda aan. Leuk zeg en dan die bus, geweldig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen