woensdag 16 augustus 2017

Eline's Koe


Hallo Allemaal,
Even weer een berichtje voor mijn blog. Hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer van vandaag?? Ik heb tussen de bedrijven door wel even een beetje zon gepakt. Veel gedaan vandaag maar niet geprutst. Hopelijk volgende week nog even. Vanmiddag een paar modules E-learning gedaan. 't Moet voor mijn werk en omdat het op het werk zo druk is kom ik er daar helaas niet aan toe. Wel lekker dat het zo fijn opschoot. 
Maar gelukkig kan ik jullie nog wel wat laten zien omdat ik  even geleden wel lekker productief was. Het kaartje is voor onze neef Sven die binnenkort 5 jaar hoop te worden. Het modelletje is de dubbel step kaart. Ik vond het patroon hier. Zelf heb ik hem wel iets kleiner gemaakt want ik vond hem te groot. Leuk om zo ook een keer het kleine boerderijtje te gebruiken wat ik er nog steeds ongeopend lag. Ik wil hem mee laten doen aan de dieren challenge van AnMa creatief waar ze vragen om een dieren kaart.
Jullie zagen al een diaper kaart voor een meisje, deze maakte ik eerder. Ik had het gevoel dat het een jongen zou worden. Kon ik daar meteen een leuk klein trekker shirtje voor maken, maar helaas. (Voor Sven is ook een trekker shirt in de maak. Laat ik binnenkort zien).


Leuk dat je weer even hier was!! Super bedankt voor jullie reacties op mijn vorige dierenkaarten.
Ik ga zo nog even een kort blogrondje doen, mocht ik niet bij je langskomen dan wordt het vrijdag.
Fijne dagen!!
Groeten van Femminde

16 opmerkingen:

  1. Wat heb je prachtige creaties gemaakt met de koe Femminde.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is ook leuk Femminde! Ik wil er zelf ook nog 1 maken voor een jongen! Vind het ook een leuk idee met de koe...
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik leef met je mee Femminde...de E-learning is naast je werk ook iets wat dan ook nog moet hè! En ik heb nog 7 Modules te gaan tot April 2018. Dit is echt het laatste wat ik doe, heb zoveel cursussen weer gedaan, gezien mijn leeftijd vind ik het dan welletjes. Maar wel belangrijk dat we bij blijven natuurlijk!
    Ik vind het zo knap wat jij allemaal naast werk, gezin en leren doet! En je kaartjes zijn altijd zo feestelijk en prachtig!!!
    Hier ook vandaag het zonnetje mee gepakt hoor! Ben benieuwd naar je trekker shirt?
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde,
    Wat een enige dubbel stepkaart heb je gemaakt. Zo enig met de koe en de boerderij. Als je zondag langs komt zie je bij mij ook deze twee dingen.... grappig.
    En e- learning doen wij nog niet. Wij moeten elke 2 jaar toetsen doen in het praktijklokaal. Wordt afgetekend in een boekje. Het zijn een boel toetsen, dus je bent er wel even zoet mee. Maar e learning lijkt me wel makkelijk. Ik ga eens vragen of ze er bij ons al mee bezig zijn zich te oriënteren.
    De luierkaart is is erg gaaf! En ik ben ook benieuwd naar je T-shirt. Ik herken in jou veel van mezelf, toen ik de kinderen nog jonger had. En nu ze zich zelf redden is dat ook weer heerlijk ( samen naar IJsland, dus ;-) )
    Gretjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke creaties met dat koetje, Femminde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een gave boerderij kaart heb je gemaakt voor neefje Sven, ook de luierkaart is schattig met het koetje. Ik ben benieuwd naar je trekker shirtje.
    Veel succes je je cursussen. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaartjes zijn dit Femminde...zo leuk met die boerderijdieren erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch een kei in vrolijke dierenkaartjes maken Femminde, dit is allemaal weer te leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Femminde,nog bedankt voor de tip over de mallen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je lekker met de koe aan de slag gegaan Femminde. Het ziet er allemaal heel vrolijk uit. Die kaart met diepte is lekker vrolijk en de luierkaart en label is keigaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaart voor Sven en ook model is gaaf! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen